www.emina-24.be is een internet service die u wordt aangeboden door Delticom AG, Hannover, Duitsland.
U kunt via de volgende e-mailadressen contact met ons opnemen:
- autobanden@delti.com
Als u technische problemen heeft bij het bezoeken van onze website
- autobanden@delti.com
Als u vragen heeft over uw bandenmaten of over onze aanbiedingen in het algemeen. N.B. Wilt u uw zoekgegevens meesturen? (Vooral als het verzoeken om velgen met banden betreft.) U kunt dit doen met de corresponderende sleutels 2 en 3.
- autobanden@delti.com
Als u vragen heeft over uw bestellingen, mail hier dan naar toe.
- autobanden@delti.com
Als u de geleverde banden wilt terugsturen.
- autobanden@delti.com
Als u banden vanuit het buitenland wilt bestellen.
- autobanden@delti.com
Als u op de hoogte gehouden wilt worden met betrekking tot de start van motorbanden op onze site.
- autobanden@delti.com
Als u op de hoogte gehouden wilt worden met betrekking tot het lanceren van nieuwe velgen op onze site.
- autobanden@delti.com
Als u goederen wilt terugsturen of een claim wilt indienen, kan u hier uw vragen kwijt.
- autobanden@delti.com
Voor algemene informatie, mail dit adres.
Ons adres is:
Delticom AG
Brühlstr. 11
30169 Hannover
Duitsland.
Tel: 027470233 (maandag tot en met vrijdag van 8 tot 17 uur)
E-mail: autobanden@delti.com
Voorzitter raad van commissarissen: Karl-Otto Lang
Raad van Bestuur: Philip von Grolman, Dr. Andreas Prüfer, Nathalie Kronenberg
Handelsregister Nr. AG Hannover HRB 580260
BTW-identificatienummer (OB-Nummer): BE0876359663
Wilt u zo vriendelijk zijn geen banden naar dit adres terug te sturen? We kunnen op dat adres geen banden accepteren. Bel of mail ons op autobanden@delti.com
Klachtenprocedure:
Duits recht is van toepassing. Het VN-koopverdrag wordt hierbij uitgesloten. De EU heeft een online portaal ingericht om ontevreden klanten te helpen. Bij klachten over goederen of diensten die u bij ons via internet gekocht heeft, kunt u een onpartijdige geschillenbeslechtingsinstantie vinden onder het volgende adres: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Dat kan helpen om zonder gerechtelijke procedures tot een oplossing te komen. Let op, voor sommige branches en in de volgende landen is er op dit moment (situatie op 19.02.2016) geen geschillenbeslechtingsinstantie: Duitsland, Kroatië, Litouwen, Luxemburg, Malta, Polen, Roemenië, Slovenië, Spanje. In deze landen kunt u als consument genoemd portaal dus waarschijnlijk niet gebruiken voor het beslechten van geschillen.